, ,

Sprankelende kleuren in fotografie laten je opvallen

De trendwatchers zijn het erover eens dat dit het jaar wordt van sprankelende, bruisende, gewaagde en pakkende tinten om de diverse verhaallijnen in te kunnen vullen.

, ,

Beeldloods zorgt ervoor dat Figee Café snel online bestellingen kan verzorgen

Beeldloods heeft voor FigeeCafé een online mogelijkheid om te bestellen en te betalen gemaakt. Zo kon FigeeCafé ondanks de crisis hun dagelijkse lunches blijven verzorgen en kunnen ze de crisis te lijf!

, ,

Waarom je ook tijdens deze crisis moet blijven adverteren vanuit je marketingstrategie

De online mogelijkheden komen juist nu in een stroomversnelling. Wachten met die marketingcampagne is daarom misschien niet het handigste.

,

Vertel je verhaal vanuit een Brand Archetype en scoor bij je doelgroep

Brand Archetypes Beeldloods Online Markerting

Vertel jouw bedrijfsverhaal vanuit de brand archetypes en zorg voor authenticiteit en relevantie. Effecten die positief zijn voor je merk en je doelgroep

,

Eigen beeld scoort écht beter

Met de inzet van video kun je meer engagement bereiken op je berichten in je website of op social media. In dit artikel geven we je een aantal handige tips.

,

Zelf video inzetten met verschillende handige tools

Met de inzet van video kun je meer engagement bereiken op je berichten in je website of op social media. In dit artikel geven we je een aantal handige tips.

,

Krijg positieve aandacht met video

Met de inzet van video kun je meer engagement bereiken op je berichten in je website of op social media. In dit artikel geven we je een aantal handige tips.

Een goede Over ons pagina kan de beslisser zijn!

Het belang van een goede Over ons pagina

Je hebt een eigen onderneming, maar wie ben jij eigenlijk en wat onderscheidt jou van de concurrentie. Dat is één van de eerste vragen die aan je worden gesteld in een kennismakingsgesprek. Op internet is dat niet anders. Je doelgroep bezoekt je site en kijkt vrij snel naar de pagina ‘over ons’. Kijk maar eens naar je website analyse, dan zie je dat de Over ons pagina als een van de beste pagina’s bezocht wordt. Als je zo’n pagina hebt natuurlijk. De Over ons pagina is een ontzettend belangrijke, maar onderbelichte pagina.

 

Over ons, laat zien wie je bent.

Op deze pagina laat je zien wie je bent, vertel je wat jouw passie is en waarom je bedrijf zich onderscheidt van andere. Maar belangrijker nog, je zorgt hier voor een goed beeld van jezelf en je team. De potentiele klant staat op het punt je te bellen voor een opdracht, maar wil nog overtuigd worden op aspecten als betrouwbaarheid, deskundigheid en enthousiasme. Laat je bedrijfsverhaal daarom in goede beelden zien, want beeld wordt sneller opgenomen en blijft beter hangen dan tekst. Dat tonen diverse onderzoeken en A/B testen aan.

 

Gratis check van je pagina

Laat ons een gratis check doen van je Over ons pagina en je krijgt van ons op 8 punten een feedback over deze pagina. Op die manier kun je zelf snel een eerste verbetering doorvoeren. Hierdoor zul je zien dat je pagina meer en langer bekeken wordt. Dat scheelt ook weer in je ranking op de zoekmachines.

Mail ons je url van je over ons pagina en ontvang binnen 1 dag een heldere feedback. Mail je url naar info@beeldloods.nl Kijken we ook gelijk even naar het beeld dat je gebruikt! Want jij hebt een verhaal te vertellen, wij brengen het in beeld.

 

,

Duurzaamheid loont!

Als je niet laat zien dat je duurzaam bent, laat je kansen liggen

Veel bedrijven zeggen wel dat ze duurzaamheid heel belangrijk vinden, maar laten nog onvoldoende zien wat ze op het gebied van duurzaamheid doen. Hierdoor loop je als bedrijf kansen mis.

 

Duurzaamheid loont echt, maar laat je het ook voldoende zien.

In het maatschappelijk debat rondom het klimaat akkoord en de daarbij horende kosten zouden we bijna vergeten dat consumenten daadwerkelijk iets willen doen aan het verduurzamen van hun huishouden, inkooppatronen en dagelijkse gebruiken.

Steeds meer consumenten vinden dit echter een taak voor de overheid en bedrijven, maar zien dat niet vaak terug in hun communicatie. Dat je als bedrijf maatschappelijk verantwoord bent is een randvoorwaarde geworden. Maar wat doe je dan precies op dat gebied.

 

Toon wát je doet zodat de consument het gaat zien.

Bij een gelijk aanbod toont onderzoek aan dat consumenten juist kiezen voor het bedrijf dat maatschappelijk verantwoord onderneemt. Het tonen van die verantwoording is nog een hele uitdaging. Hetzelfde onderzoek toont namelijk aan dat consumenten maar moeilijk voorbeelden kunnen noemen van bedrijven die aan deze verantwoordelijkheid voldoen. Met andere woorden, bedrijven vertellen het wel, maar laten het niet zíen.

 

Toon het resultaat van je activiteiten, zodat de consument het gaat geloven!

Als je als bedrijf of merk op een authentieke manier laat zien wat je doet aan maatschappelijke verantwoordelijkheid zal dit een positieve invloed hebben op consument of stakeholder. Maar toon niet alleen de activiteiten die je doet. Vertel juist beeldend wat het resultaat van je activiteiten zijn. Hiermee verander je het imago van je bedrijf of merk in de mindset van de consument.

 

Heb je hier hulp bij nodig?

Ben je ervan overtuigd dat je onderneming maatschappelijk verantwoord bezig is, maar vind je het moeilijk om dit overtuigend bij je doelgroep over te laten komen? Wij kunnen je hierbij helpen met fotografie, film of bijvoorbeeld een animatie! Bel 023-205 24 31.

Jij hebt een verhaal te vertellen, wij brengen het in beeld!