Pakketten
Je steekt tijd, energie en vaak ook (veel) geld in het formuleren van het onderscheidend vermogen van je bedrijf. En dat is heel belangrijk want dat zorgt ervoor dat je boven het maaiveld uitsteekt en dus meer impact kunt maken met je product of dienst.
Als je dan over je bedrijf praat dan spreek je vol trots over je unieke verhaal. Je vertelt dat jou anders maakt dan de concurrentie. Je hebt je gesprekspartner geïnteresseerd en al bijna overtuigd om zaken met je te doen. Hij of zij checkt nog even de laatste keer jouw website of de brochure die je hebt meegegeven…
Maar wat een domper voor die bezoeker. Hij ziet algemene beelden of stockfoto’s die iedereen gebruikt. Je ziet er helemaal niet onderscheidend uit. Je potentiële klant kijkt nog even verder, want je verhaal was wel tof maar je website of brochure straalt niet uit wat jij hem verteld hebt. Dit gebeurt vaak. Onderscheidend zijn is niet alleen een ander verhaal vertellen. Onderscheidend zijn is juist het échte unieke beeldverhaal van je bedrijf laten zien.